Bröllop :)

sitter här å glor framför datan med skön musik på... sja strax sminka mig å klä på mig...
för idag ska vi på bröllop.... fredriks jobbarkompis ska gifta sig idag....
Peter & Fredrika... ska bli lite kul å få gå på bröllop.. men jag vet inte vad jag ska ha på mig bara..
dom har tema rött svart å vitt å dom vill att vi ska ha på oss något i den färjen... men jag har inte det å
inte hittat någon kläning heller.... så jag vet inte hur jag ska göra... men men d löser sig...
sen på kvällen blir d barnfritt... :) underbart... fast emanuel har redan åkt med sin mormor till eskilstuna
för att fira midsommar där.... lite roligare för honom.... än att sitta i kyrkan.. melissa fattar juh ingen än iallafall... =)

nopp dax att fixa sig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0