Helvettes sjukhus

igår fick vi komma hem igen efter en lyckad operation.... han hade jätte jobbigt hela måndagen å bara kräkter å
hade ont.... jävla skit vård... ingen hade koll på något...
för det första fick vi dela rum med en till tjej *inte dela rum med henne som e problemet* utan
att dom stoppar in två stycken 3 åringar som går igenom en stor operation så dom väckte varandra hela natten
och jag tror varken hon eller jag fick någon sömn...sen hadde jag ingen stans att sova så jag fick sova i en fotölj.... eller som jag blev tvungen att göra för min plutt ville det dela säng med honom.... sen feldoserade dom alvedonen på min plutt... idioter..när natten klev på så fick han rätt.... men trorts att jag talat om att alvedon inte funkar å jag ber dom kolla om han kan få ipren glömmer dom oss flera gånger... jag ber om saft å dom glömmer flera gånger... sen så mådde han ju inge ra när vi kom tillbaka efter opperationen å han bara kräkter å ville varken dricka eller äta å när han väl gjorde det så kräktes han upp mer än han fått i sig...  flera gånger pratade vi med sköterskan å bad dom gör något.. klockan 12 på natten får han ÄNTLIGEN en tablett för illamåendet så d försvann.. sen ett flertal gånger under kvällen så ringde vi på klockan då grannens droppmaskin pep å något var fel d tog då 10min innan dom va på plats varge gång...
iallafall sen på morgonen efter denn helvettes natt så vaknar plutt halv 7 då ringer jag på sköterskan å ber om alvedon å nu har det gått lång tid emellan för lång tid då dom lovade mig att dom skulle komma in på natten när det var dax,... men icka sa nicke.... så fick han en alvedon.. så då ville han gå upp i lekrummet å leka... så vi gick upp kvart i 7... vid närmare halv 8 kör dom upp tjejen brevid mig å säger att det vore bra om han ville gå upp... *pojken som blivit opererad* å dom kommer ut till oss å vi käkar frukost... sen när vi e påvåg in i rummet iegen så får vi höra att det inte längre tillhör oss utan det kommer nya som ska ligga där... VI BLIR UTKÖRDA I LEKRUMMET.... här får vi sitta efter 2 timmar ber jag om en ipren istället till emanuel å han får äntligen en för nu har dom ÄNTLIGEN  ringt till en läkare å kolla om han får det å emanuel blir genast piggare å äter tillockmed.... sen får vi sitta i lekrummet å glo å så kommer då sjukhus clownerna å vi tänker å va kul för barnen.. men mer fel kunde vi inte hafft... när det äntligen är vår tur går dom bara förbi.... JÄ**A SKIT SJUKHUS.... efter 5 timmar på barnavdelningens lekrum fick vi besök av läkaren som skrev ut oss.. han talade om att vi skulle ge alvedon var 6 timme å ipren var 8 timme hela dagen.. asså varva hela tiden med läkemedel... så dom hade gett fel hela jävla natten... sen fick vi äntligen åka hem...

jävla skit ställe..... så får det inte vara.... jag vet iallafall att jag inte kommer tillbaka dit jag åker hellre till någon annan stad...

nu har iallafall vi landat hemma.. men emanuel mår väl inte så bra... han skriker hela tiden å har ont... han är lite piggare på dagen men på natten skriker han från å till hysteriskt....
nej nu måste jag sova ska till skolan imorrn....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0