Moster äntligen och idag bär det av på familjekryssning....

Äntligen är man moster =) efter en natts sömn är det härligt att vara moster hehe...
var med min kära syster hela förlossningen...  skiit häftigt...  hon var såååå duktigt... men sen fastnade moderkakan
å stackar fick sövas men allt gick jätte bra så jag höll alex sälskap till klockan var 5 på morgonen...
sen var det hem med 2 timmars sömn sen upp igen å ta hand om mina barn å handla sen åka å jobba lite...
sen pkte vi upp igen till ida å hälsade på... mosters bebis ja ville inte släppa henne å åka hem....
hon födden den 27, 24min över 1 på natten... lillskruttan...

sen kom min olycksdotter som alltid ramlar på allt å ställde sig på en stol för att se bebisen å ramlade ner å slog i huvudet å började blöda... tur att vi var på sjukhuset så vi gick till akuten men d va lugnt med henne... lika mycket enegrig i henne som vanligt.. ingen tvekan om... idag är dom busigare än vanligt...

idag bär det iallafall av på kryssning till helsingfors.. med bara min man å mina underbara trollungar...
ska bli jätte skönt med lite semester.... äntligen... har hafft så mycket i skolan... å har sista 2 dagarna i veckan sen går jag på 4 veckors ledig... eller jaa jag ska plugga hemma,.. börjar med etik kursen på fredag.... som jag ska läsa under sommaren....

nej nu ska jag fixa till mig å barnen.. så vi kan dra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0