nu var det dax för lite uppdatering..=)

är lite nervös... imorgon ska sonen opereras för sina halsmandlar...
lite jobbigt att behöva se sitt barn sövas ner.. men det ska nog gå bra...
sen ska vi sova kvar där uppe.. hoppas man får sängplats haha...
ja inte fan lämnar jag honom själv inte.... sen blir det glass för honom i 2 veckor..
hoppas han inte får så ont..... min lilla plutt....
fan e lite nervös nu asså.... men men... får tänka possetivt så inte han märker någe,..
men det ska väl gå bra...

ska strax sätta min framför tvn å kolla på mitt hederliga gray´s anatomy... fast e inne på sista sesongen
nu så snart kan jag inte göra annat än att vänta på 5 sesongen ska komma ut hehehe :P
sen måste jag sova så man orkar leva imorgon med... tidig morgon... :P

föresten köpt en ny mobil igår... min pajjade helt... den e rosa å as söööt... hehe men sen kom min man
å hade sönder sina glasögen... vart måttligt lycklig då,.. eller inte... det blir väl inte mindre än 3000 i glasögonkostnad
denna månad... roligt...:P

nej nu ska jag inte sitta här å deppa hehe,...:P


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hej Vickan!

Grattis till att du registrerade dig på Gratisbio. Snart kommer du ha din förta biobiljett eller presentkort i den affär du väljer. Det viktiga är att du ligger i med underökningar och så, det är jobbigt men lättförtjänta poäng och det går väldigt fort att få sin första belöning.

Lycka till med operation, ni får komma och leka när han piggar på sig igen.. :-)

2009-06-07 @ 23:24:46
URL: http://faderfredrik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0