äntligen kväller =)

äntligen kväll å snart dax för gray´s anatomy =) lovleeeeey.. köpte tredje sesongen idag....
har fått en massa presenter av min man idag =) vi va juh på elgiganten...
men påväg dit stannade vi på stan =) så då fick jag en helt underbar ny bikini...
sen nytt sett med råsa underkläder... lovley... sen kom vi till elgiganten  å där fick jag
en platttång å en hårfön sen boxen då såklart... så då gav jag min man ett spel till x-boxet som
han ville ha... hihi...
men men nu e d slut på det roliga för imorgon är det skola.. =) så jag måste plugga ikväll
innan jag sätter på film... för annars ligger jag risit till hehehe...
sen blir det sofft framför tvn resten av kvällen...

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Grey´s anatomy är grymt. Vi älskar det här hemma..

Nu får du allt ta och kommenter hos mig.

Du och Fredrik får komma och utmana oss i BUzz!

2009-05-28 @ 11:36:48
URL: http://faderfredrik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0