blä för att kliva upp tidigt...

jahapp då var det morgon... =) inte särskilt morgon pigg jag inte hehe.... vi ska precis ta
vårt pick å pack å dra till elgiganten... vi ska kolla på en ny mobil te mej... sen ska jag köpa
fortsättningen på gray´s anatomy.. =) sesong 3.. bara älskar det programmet.... sen medans vi
ändå är där ska vi kolla på en platttång till mej... å hårfön.. har juh slut på allt sånt här hemma...
haha d blir nog en dyr resa.. fast jag tror inte jag köper någon mobil den här månaden.. ja väntar nog till nästa...
vill ha masso massor hehe... vil lha en ipod med så man kan lyssna på musik när man tar sig ner till skolan...

nej nu ska jag hjälpa min man med lillskruttan så vi kommer iväg någong gång =)


hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0