FREDAG =)

jaaaa så var helgen äntligen här.... =) så jag har längtat...  ska precis dra till skolan... börjar halv 10
sen slutar jag 12 idag.. sofft.. sen blir det systemet... ska handla inför imorgon... då vi ska på
kryssning =) vi åker med birka..... ska bli så jävla skönt å få komma bort från vardagslivet...
hels släkten åker imorrn skulle man kunna tro... vi är 18 stycken som åker allt som allt... men
vi är 15 från västerås bara hahaha vi skulle kunna fått grupprabatt..
sen ska jag nog gå å köpa kina mat å ta med hem till min älskade lilasyster.. =)
som en liten present för att hon klarade högstadiet med glans....


är lite seg i huvudet idag... d vart sen igår hehe kollade som vanligt på gray´s anatomy.. så ja la mig
inte försen efter 12.. sen ville skruttan upp 5 å då va man inte så specielt lycklig.. hehe
men men får sova på lektionen då hehe....

nej nu måste jag dra.. skriver ikväll igen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0