sega veckan,.. =)

ja då var det äntligen tisda kväll.... idag har vi varit borta hela dagen...  först var vi till bvc sen
åkte vi till stan å kika lite... köpte lite mer kläder åt mina bus ungar å så lite te mej själv igen... hehe
sen åkte vi till öppna förskolan på skallberget.. där bjöds det på lunch sen fika med en lååång pratstund..
hade jätte trevligt...
sen åkte jag å min syster pluss barn till ica maxi.. =) händla hem lite... skulle köpa saker till tacko gratäng som jag skulle göra ikväll.... sen när jag kommer hem  å slår igång ugnen , tar fram receptet så inser jag att *suck* jag har glömt osten.... så någon tackogratäng blev det minsann inte ikväll...
min man får nöja sig med potatis å falukorv till middag imorrn som matlåda... =)
å ungarna fick potatisbullar....

har precis lagt barnen... emanuel somnade på 3min medans melissa fortfarande gnäller eller pratar hela tiden...
hoppas hon somnar snart.. hon sov ju rätt så sent när vi åkte till ica maxi....
annars får hon väl komma upp igen....

nepp nu ska jag kika klart på sjukhuset.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0